Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Zly_Soused

2. 4. 2009 23:53
Fotbal prostě není vážná hudba

Fotbal je bitva a soupeř je nepřítel. Tak to prostě vidí běžný fotbalový fanoušek po celém světě. A je to taky důvod proč je fotbal tak přitažlivý. Fanoušek prostě nesleduje  fotbal, aby se mohl se soupeřovými příznivci korektně radovat z krásy hry. Fanoušek se chce především radovat z vítězství a nemá nejmenší zájem sledovat, jak se někdo raduje z porážky jeho týmu.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

2. 4. 2009 22:52
To jsou zase trapne kecy!!

Nechci vam tady zase pripominat politiku ,ktera ale hraje i ve sportu roly,at seto nekomu libi nebo ne ! Ale jelikos drtiva vetsina Slovaku na rozdil od Cechu si prala vlastni stat,(a at me nejaky bambula netvrdi ze to tak nebylo,) tak myslim ze s podobnym experimentem meli prijit jako prvni Slovaci na sve pude,pokud o neco takoveho opravdu stoji!! Zjakeho duvodu stim zacali v CR  pri dulezitem utkani Cechu,ve kterem slo i o nadech nacionalismu s obou stran ,opravdu take nechapu!Mam pocit ze na takove "nasilne" radoby libanky vam oboje fandove kaslou!! Ti nechodi koukat na nejake "pusinkovani" na ukor Ceskych fandu ,ale nato jak bude protivnik zdeptan! A tak je tomu vsude na svete a nejen mezi Cechy a Slovaky!Takze v tomto pripade se vyjadrovat o "Ceske zaprdene malosti" je hloupost!!

0 0
možnosti
TK

osvetitel

2. 4. 2009 22:57
Re: To jsou zase trapne kecy!!

Ps.A to same plati pro ty Ceske radoby "reprezentanty",kteri se nechali od Slovaku kosit a padali jak mouchy pri te sve tragicke hre, a pak maji jeste drzost kritizovat sve opravnene  rozlobene fandy!;-DRv

0 0
možnosti
JW

Konstrukter

2. 4. 2009 22:45
blbost

1) pane autore a co fandit vlastnímu týmu, radovat se z vstřeleného gólu a být naštvaný při obdrženém gólu? To je podle vás taky šovinismus? Evidentně jste nepochopil o čem je sportovní fandovství... Lidi nejsou naštvaní kvůli tomu že museli poslouchat slovenský komentář, lidi jsou naštvaní proto, že museli poslouchat oslavné řeči a jásot při prohře jejich týmu. To není žádná malost, je to jen o tom, že skutečný fanoušek zápas prožívá...

2) Už tady pár zahraničních příkladů bylo. Tak já taky jeden přihodím. Jak si myslíte že by dopadl například skotský komentátor, který by komentoval zápas Anglie-Skotsko na anglické televizní stanici a při prohře Anglie by se nepokrytě radoval a jásal? Co myslíte, že by udělali angličtí fanoušci? Podle vás by zřejmě předvedli anglickou velkorysost a prohru by oslavili s ním, že?;-D

0 0
možnosti
LP

curfew

2. 4. 2009 23:12
Re: blbost

ad 1) Jasně, ono i fandění je v podstatě svého druhu šovinismus, to máte pravdu. Tím hůř, nemyslíte? :) Stačí tudíž fandit, nemusíme do toho tahat ještě to, jestli je tam komentátor takový nebo makový...

ad 2) S Anglií a Skotskem máte asi pravdu, diváci by si určitě příště vybrali jinou stanici. Nicméně vám to připadá jako příklad hodný následování? Chtěl byste, aby vztah ČR se Slovenskem byl zrovna na téhle úrovni? Já fakt ne, to je celé... a na tom se asi holt neshodnem. A navíc: já přece nechci, abyste českou prohru slavil s Jurkem, jen si myslím, že je pitomost žádat po televizi výlučně českého komentátora jen proto, že vysílá mimo jiné i do vašeho obýváku - v tom bude jádro pudla.

0 0
možnosti
MB

MacX

2. 4. 2009 22:12
Z toho plyne poučení....

Mám rád fotbal, nemám rád fotbalové fanoušky.

0 0
možnosti
JG

Hmota

3. 4. 2009 8:18
Re: Z toho plyne poučení....

nemám rád světlo a teplo,mám rád zimu a tmu...

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

2. 4. 2009 21:29
Nesouhlasím

Autore obávám se, že váš hyperkorektní příspěvek je poněkud mimo mísu a je vidět, že fotbalové fandovství jde poněkud mimo vás. Sledování fotbalu je pro fanoušky, zvlášť pokud jde o národní mužstvo, vysoce emotivní záležitostí. Porážka v takovém zápase je potom pro fotbalového fandu sama o sobě dostatečně frustrující záležitostí. Slyšet k tomu na "domácí" Tv stanici ještě křepčícího komentátora ze soupeřovy strany, je už potom nad jeho síly. (jakkoliv se vám to může zdát být nepochopitelné). Proto bývá dobrým zvykem, že domácí media v tomto s fanoušky drží basu. Tohle prostě s nějakým šovinismem nemá nic společného. Stejně by reagovali fanoušci jakéhokoliv jiného státu. Nebo si snad myslíte, že by fanoušci takového Portugalska při zápase se Španělskem uvítali na domáci televizi radujícího se španěla? V Itálii by odpovědnému redaktorovi šlo patrně o život.:-)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

2. 4. 2009 21:35
Re: Nesouhlasím

Je to přesně tak. Jen blb za tim může vidět zaprděnou českou malost.

0 0
možnosti
RO

opeth

2. 4. 2009 21:21
x

na nas narodak se posledni dobou snad muzou koukat (a prozivat ho) jenom lidi, kteri potrebuji videt vitezstvi a oslavovat jedinecnost a skvelost naseho naroda. fotbalovy fajnsmekr a ten co se v tom trochu vyzna, nemuze sledovat zapas narodaku se zaujetim, a nemuze tedy byt urazen slovenskym dabingem. nebyl jsem jim urazen ani ja. spise jsem litoval, ze zrovna neni liga, zapnul bych si barcelonu v jakemkoliv ligovem utkani, i treba proti Plasilove Pamplone. Zkratka, nova chtela trochu vyhrotit ten zapas a udelat z nej vic nezli je, to se ji povedlo, a vy vsichni co si stezujete jste ji na to opet skocili...

0 0
možnosti
C

cechynka

2. 4. 2009 20:45
Máte pravdu...

... a karmu za výborný článek! :-)

0 0
možnosti
LL

badongo

2. 4. 2009 20:41
kdo chce, přidejte se pode mě

hmm, samý kladný ohlasy - tak aspoň já si sem posadím odpovídajícího šmajlíka :-©

0 0
možnosti
AP

proximo

2. 4. 2009 20:34
přesně

konečně normální článek. Slavo Jurko komentuje už x let Anglickou ligu, má přehled o fotbale jak málokterý český komentátor, snese srovnání s většinou komentátorů fotbalu na ČT. Plně to vystihuje druhá část nadpisu R^

0 0
možnosti
_L

___LuboS___

2. 4. 2009 20:33
thumb up

diky a karma ... R^

- LuboS

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4584x
Milovník dobré hudby, krásných žen, romantických filmů, pohledné kopané a politiků, kteří jsou hodni výrazu státník :)