Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ajsek

3. 4. 2009 8:34
autore,

fotbal není (naštěstí / bohužel ?) plkání v literární kavárně; 

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

3. 4. 2009 7:29
Souhlas

I když já jsem se díval v krčmě a byl tam takový hluk,že komentář mohl být klidně

i maďarský,stejně jsem neslyšel ani slovo.:-P

Škoda že už nežije  Gabo Zelenay ;-(

I Karel Polák byl dobrý......

ale nejlepší byl......Jan Ciszewski.....TVP;-D

0 0
možnosti
MZ

Cavaliere

3. 4. 2009 6:51
Hm

A co takhle trochu hrdosti? Celkem jsem Slovákům fandil ať už při hokeji nebo při fotbale, když jsme s nima nehráli. Ale po zkušenostech ze Slovenska , kdy Slováci vypadli nečekaně na MS v hokeji a já se radoval z výhry našich hokejistů, tak jsem byl rád ,že jsem z toho vyvázl se zdravou kůží. Od těch dob Slováky nemusím.Rv

0 0
možnosti
GF

Arcticfox

3. 4. 2009 6:03
Napadlo mne...

Napadlo mne, co by asi naši pokrevní bratři říkali na to, kdyby mezistátní utkání Slovensko:Maďarsko komentoval na slovenské tv maďar? A bude to také "zaprděná slovenská malost?"

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

3. 4. 2009 6:28
Re: Napadlo mne...

Já si to také nedovedu představit,ale pokud by to své komentování pojal způsobem,jak to předvedl ten Jurko - tak by měl vidle v hrbu už ve studiu... Jinak mne dojímá,jak to někteří bagatelizují tím,že jsou lidi nas*aný jenom proto,že jsme prohráli.Proboha lidi,vzpamatujte se,tady nejde vůbec o to,jak jsme prohráli(přiznám,že asi zaslouženě) ale o to,že nikde na světě nekomentuje při zápase nároďáku FANOUŠEK soupeře a ještě tímto způsobem...

0 0
možnosti
GF

Arcticfox

3. 4. 2009 5:59
komentář

Připadá mi naprosto absurdní situace, kdy komentátor fandí soupeři, jedná-li se o mezistátní utkání. O české malosti bych nehovořil, na tu se rádo leccos svádí. Myslím, že tohle by se nelíbilo nikomu ve světě.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 4:35
Tak aby jsme to shrnuli !Cesi vlastne dostali hned dve facky

Jednu od svych "ne- reprezentantu" a druhou od "sve" TV!;-( Slovaky zato nevinim protoze pochybuji ze to byl jejich napad,i kdyz se mohl ten Slovak jako host krotit a komentovat to neutralne!;-)

0 0
možnosti

s-s-in

3. 4. 2009 4:17
pěkný článek

R^

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 4:25
Re: pěkný článek

Sebechvala smrdi! To te doma neucili?;-D

0 0
možnosti
ZN

Zdenda-69

3. 4. 2009 0:26
Pro zastánce

chtěl bych vidět zastánce,

jak by je bavil třeba přenos hokeje našich s Kanadou, kdyby Záruba nepokrytě velebil Kanaďany a byl zklamaný z toho, že jsme dali gól ...... Proč by nemohl, klidně může jako Záruba fandit Kanadě, nebuďme zaprděně malí a přízemní ..... Určitě se našli i jedinci, kteří Kanadě fandili, i když jich bylo poskorvnu. Místo takhle pálí Guma by to bylo ve stylu, bohužel brankář asi špatně viděl a Šlégr trefil jediné volné místo, co se dá dělat ....... Takové osvěžení ..... To by byl fajn zážitek z přenosu ...... A ti troubové na náměstí ještě skáčou radostí, no toto ..... šovinisti antikanadští .....

Jinak Jurko je slušný v oboru, to souhlasím a pro Novu v té mizerii je určitě přínos, akorát u jiných přenosů ...

0 0
možnosti
KB

Kolokol

3. 4. 2009 1:11
Re: Pro zastánce

Myslím, že nemá cenu s nimi diskutovat. Všimni si, že "zastánci" jsou převážně lidi, které fotbal fakticky nezajímá (často to dají hned najevo) pouze si honí svoje ego "korektnosti" a potřebují se proti něčemu vymezovat a posilovat si svůj pocit jakési intelektuální nadřazenosti. Asi si léči ten komplex malé české zaprděnosti a myslí si, že to jim dodá na světovosti. Fakt by mě zajímalo jak by s tím nápadem uspěli jinde v Evropě. Když odmyslíme jazykovou barieru tak italové by byly nadšený kdyby komentátor fandil Francii, portugalec Španělsku, atd. atd. Ale hlavně, že by to bylo světové a korektní. Apropó, byl jsem přímo na Letné a se třemi slováky (my 2 češi). V průběhu fotbalu se na sebe neohlížíme a každý si fandí těm svým. No a po zápase jsme zase kamarádi.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

3. 4. 2009 0:22
Inu

Český fotbal kopíruje i to, jak se "daří" na politické scéně. Už brzo půjde fotbal zase nahoru. ;-D

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 0:01
JOJO kdyz uz musi nekteri lide instigejtovat na ukor

svych fandu podobne politicky korektni televizni "exibice",tak si to maji alespon schovat pro nejakou fotbalovou exibici ve ktere o nic nejde ,a ne na tak dulezity mezistatni zapas!

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4584x
Milovník dobré hudby, krásných žen, romantických filmů, pohledné kopané a politiků, kteří jsou hodni výrazu státník :)